צוות כותבי העבר

אבי בנימין סינקוביץ

מאמן כושר לילדים ולילדים בנפשם, שוחר מדע וספקנות.

ד"ר בועז קרני-הראל

בועז הוא דוקטור לפיזיקה בתחום תורת המיתרים ובעל תואר שני במתמטיקה מהאוניברסיטה העברית בירושלים. כיום, הוא מרצה על מדע פופולרי ומורה לפיזיקה בחמד"ע תל-אביב.

דניאלה גודר

דניאל גלמן

מסיים בימים אלה את השנה השישית בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה, ובמקביל סיים תואר שני במדעים ביו רפואיים באוניברסיטה העברית (חוקר בתחום מיקרוביולוגיה).

לנה קלמיקוב

עורכת לשונית. בעלת תואר ראשון בבלשנות פונקציונלית מהאוניברסיטה העברית. כרגע, עובדת כמנהלת פרוייקטים בחרת תרגום. תועלת ספרים ופוליגולוטית חובבת.

ליאור רדלוס

בעל תואר ראשון ושני במדעי המוח מאוניברסיטת בר-אילן. כיום, הוא שותף ומדען הנתונים (Data Scientist) בחברת סטארטאפ.

מאיר זיליג הס

לשעבר "פיזיקאי הבית" של העמותה, שהיה אחראי בין היתר על גיוס והכשרה של חוקרים מתחומי המדעים המדוייקים. כיום דוקטורנט לאסטרופיזיקה של חורים שחורים באוניברסיטת תל אביב.

ד"ר מור ארבל

בוגרת לימודי רפואה (MD), האוניברסיטה העברית בירושלים.

נטלי שמש

תזונאית קלינית RD, MSc. נטלי היא בוגרת תואר ראשון ושני במדעי התזונה בהצטיינות באוניברסיטה העברית. בעלת ניסיון ליני רב בעבודה בביה"ח ובקליניקה פרטית, מרצה כותבת לקהל מקצועי ולקהל רחב.

עומר קנלר

דוקטורנט לפיזיקה במכון ויצמן. חוקר אופטיקה לא-לינארית, בתוכה ספציפית את התחום של פיזיקה של אטו-שניות בה מנסים למדוד ולאפיין תהליכים קוונטיים המתרחשים במיליארדית המיליארדית של השנייה.

גילי שטרן

מפתחת אתרים. גילי היא מוזיקאית, אוהבת טכנולוגיה ומדע פופולרי.

צרי בריקנר

תזונאי וסטודנט לתואר שני באפידמיולוגיה ורפואה מונעת באוניברסיטת תל אביב. מטפל ומרצה במסגרות אקדמיות רבות.

יואב לנדסמן

מהנדס מערכת בכיר ב- SpaceIL וסגן מנהל משימת "בראשית" לירח. הוא מחזיק בתואר ראשון בהנדסת אווירונאוטיקה וחלל, ותואר שני במדעים פלנטריים. מומחה בענפים רבים של תחום החלל, ועוסק בייעוץ ובהנגשת התחום לציבור.

ד"ר יונת אשחר

בעלת תואר שני במדעי החיים ממכון ויצמן למדע ודוקטורט בפסיכולוגיה על מחקר התנהגות של קופי קפוצ'ין מאונ' ג'ורג'יה.