ברוכים הבאים לעמותת מדע גדול, בקטנה

בעולם הפייק-ניוז לעתים נדמה כאילו נדחק המדע, מקדש הדיוק והחשיבה הביקורתית, מסדר היום הציבורי. תפקיד המדען הוא ללמוד נושא ככל יכולתו, לחקור אותו ולספר על תגליותיו לעולם. לפיכך, יותר מכל, נמדד המדען בחשיבתו הביקורתית, במהימנות דבריו ובדייקנותם – ופחות ביכולתו להנגישם לציבור הרחב. עמותת "מדע גדול, בקטנה" (ע"ר מס' 580639797) הוקמה במטרה לגשר בין הקהילה המדעית לציבור הרחב באופן בלתי אמצעי. מטרתנו היא לחשוף בפניכם, הקוראים, את התגליות המרגשות, הסיפורים מסמרי השיער והפרטים הקטנים המרכיבים את עולם המדע, ולשמור על אמינות, אובייקטיביות ודיוק. מנהלי העמותה ומתנדביה הם מדענים פעילים או חובבים בעלי תארים מתקדמים במדעי הפיזיקה, הכימיה, הביולוגיה והרפואה – ולא אנשי תקשורת. כולם בעלי נסיון רב בקריאת מאמרים מדעיים והנגשתם לציבור הרחב באמצעות עמוד הפייסבוק "מדע גדול, בקטנה", אתר האינטרנט, וארגון או השתתפות באירועים וכנסים מדעיים ברחבי הארץ.

עמותת מדע גדול, בקטנה (ע"ר) מפרסמת תכנים בעלי אופי כללי בתחומי ידע שונים, לרבות בתחומי הרפואה. תכנים אלה אינם מהווים ייעוץ רפואי ואין לראות בהם כתחליף לעצת רופא מומחה. במקרה של ספק או שאלה בנסיבות אישיות, יש לפנות לייעוץ רפואי.

Logo

עופות פולשים משגשגים בארץ על חשבונם של המינים המקומיים

מאה שנים של מחומשים

על חידה שנפתרה אחרי כמאה שנים ועל פותרת אחת מפתיעה

תחשוב טוב, יהיה טוב

הפעלה של מערכת התגמול במוח מגבירה את פעילות מערכת החיסון כנגד גידול סרטני.

מתמטיקה בימי קורונה